Efekt tygrysa - iStore sponsorem głównym

Cel jest prosty: przedstawić Czytelnikom kilkadziesiąt prostych i sprawdzonych w polskich warunkach sposobów na wybicie się w swojej branży. Jak promować się w mediach społecznościowych, czy opłaca się prowadzić bloga eksperckiego? Te i wiele innych sposobów na budowę własnej marki i – co za tym idzie – także marki swojego biznesu, można odnaleźć na kartach książki.

Autorem pozycji jest Maciej Dutko, nasz partner i promotor sklepów internetowych opartych na oprogramowaniu iStore.pl. Maciej własną markę budował współpracując m.in. z takimi gigantami, jak TVP, Allegro, PWN czy Helion, a od kilku lat z ogromnymi sukcesami prowadzi własne biznesy. Stworzył takie markowe projekty, jak: Grupa Dutkon, Akademia Internetu, Audite, czy bestsellerową książkę „Biblia e-biznesu” (pisaliśmy o tym w artykule Tajniki powstawania Biblii e-biznesu)

Druk książki – zgodnie zresztą z przedstawioną w niej ideą – w całości sfinansowany zostanie w ramach crowdfundingu. Książkę w przedsprzedaży można zamówić tutaj