Narzędzia, które pomogą przygotować dobrą grafikę do sklepu

Narzędzia, które pomogą przygotować dobrą grafikę do sklepu

Mówimy obrazem – to najskuteczniejszy przekaz w wirtualnym świecie. Dlatego ważne jest abyś poznał narzędzia, które pomogą Ci szybko i skutecznie tworzyć właściwy i adekwatny do Twoich celów przekaz. W sklepie internetowym potrzebujesz – poza dobrej jakości zdjęciami produktów – również sliderów czy banerów reklamowych, zdjęć wzbogaconych tekstem, które wykorzystasz w mailingach czy na landing pagach oraz pomocy w edycji fotografii, które zamieścisz na Facebooku czy w Google+.

Dziś podpowiemy z jakich darmowych narzędzi warto korzystać oraz jakie rozwiązania znajdziesz w ofercie Shoper, które pomogą Ci wyróżnić się wśród konkurencji i stworzyć sklep przyjazny klientom. Więcej

Jak blogowanie może pomóc w zwiększeniu sprzedaży?

Jak blogowanie może pomóc w zwiększeniu sprzedaży?

Ilość sklepów internetowych z roku na rok wzrasta, dlatego dzisiaj nie wystarczy jedynie mieć dobrze zaopatrzony  sklep. Trzeba również, a może przede wszystkim, mieć pomysł na biznes, pomysł na uzyskanie przewagi konkurencyjnej. Osiągnięcie jej może okazać się dość drogie, jeżeli inwestować będziemy jedynie w płatne działania, typu adwords czy google shopping. Dlatego warto rozważyć także te mniej kosztowne rozwiązania, które długofalowo mogą pomóc wyróżnić się i zainteresować potencjalnych klientów. Więcej

Kanały kontaktu z Klientem

Kanały kontaktu z Klientem

Jeżeli poważnie myślisz o swoim biznesie, to wiesz, że najcenniejszy jest dla Ciebie Klient. Dlatego też właściwie dobrane i dobrze obsługiwane kanały kontaktu mogą przyczynić się do sukcesu lub porażki Twojego sklepu.

Magda Tomaszewska z 5pillows.com pisze, że “(…) w fantastycznej obsłudze (…) chodzi o to, aby skutecznie rozwiązywać problemy i dostarczać klientom pozytywne doświadczenia, niezależnie od kanału komunikacji”. Więcej

Czy warto inwestować w fanów na Facebooku i dlaczego?

Czy warto inwestować w fanów na Facebooku i dlaczego?

Początki marketingu w mediach społecznościowych napiętnowane były wyścigiem o jak największą ilość fanów. Właściwie wielkość bazy fanów była jedyną miarą sukcesu na Facebooku. Później marketingowcy zaczęli skupiać się na wskaźnikach zaangażowania, a ostatnio coraz poważniej zwracają się ku celom stricte biznesowym. Czy w dobie spadających zasięgów organicznych budowanie bazy fanów na Facebooku ma jeszcze sens?
Więcej

Aukcja, czy sklep internetowy? – klienci wybierają to drugie

Aukcja, czy sklep internetowy? – klienci wybierają to drugie

Widzisz wzrost sprzedaży w swoim sklepie? Decyzja o jego założeniu była dobrym wyborem! Rok 2014 był pierwszym, w którym więcej internautów odwiedziło sklepy internetowe niż portale aukcyjne. Z czego to wynika? Co możesz zrobić, żeby wykorzystać wzmożony ruch?

Eksperci ośrodka badawczego Gemius wskazują, że wzrost ruchu w sklepach online może być wywołany przez trzy czynniki – wykorzystując je możesz sprawić, że klienci będą chętniej robili zakupy w Twoim sklepie.
Więcej

Obsługa klienta w Social Mediach

Obsługa klienta w Social Mediach

Facebook i inne serwisy społecznościowe nie służą już tylko do sprzedaży, czy informowania o nowościach w Waszych sklepach, są również coraz ważniejszym miejscem służącym do obsługi klienta. Rozwój i dostępność urządzeń mobilnych, a także popularność serwisów społecznościowych, czyni je doskonałym narzędziem służącym do zbudowania lepszych relacji z klientem, ale nieumiejętne wkraczanie na to terytorium może ściągnąć na Twój sklep fale ich niezadowolenia, gdyż dostali oni do ręki „broń”, która może zostać wymierzona również przeciwko Tobie.
Więcej

Czy Facebook sprzedaje – czyli Święty Graal marketerów

Czy Facebook sprzedaje – czyli Święty Graal marketerów

Korzystając z Facebooka, każdy z nas praktycznie cały czas napotyka się na komunikaty reklamowe. Zazwyczaj są łatwo rozpoznawalne, bo kryją się pod postacią banerów reklamowych, które raz po raz przecinają posty od znajomych. Ale niektóre z nich tak dobrze się maskują, albo tak dobrze odpowiadają naszym potrzebom, że trudno zdać sobie sprawę, że są reklamą. To za sprawą bardzo rozbudowanego wachlarza rodzajów reklam, które Facebook oferuje reklamodawcom.
Więcej

Remarketing – z czym to się je?

Remarketing – z czym to się je?

Remarketing – czy to słowo coś Wam mówi? Jeśli obawiacie się, że to kolejny zwrot wymyślony przez działy marketingu dużych korporacji, mogę Was uspokoić. Remarketing to narzędzie, które świetnie sprawdzi się w przypadku nawet niewielkich biznesów w sieci i jest wręcz stworzone dla sklepów internetowych. Chcecie wiedzieć więcej?
Więcej